Agenda

Sistemul de Solutionare a Problemelor-(aici)

Sesizati faptele de coruptie ale personalului UAT Municipiul Botosani la telefon 0800.806.806-linie telefonica gratuita a DGA

 MONITORUL OFICIAL LOCAL

   Pagina principala  |  Stiri  |  Proiecte  |  Dezbateri  |  Evenimente anuale |  Informatii utile |  Albume foto  |  Transport local  |  Legaturi utile

    BIROUL DE STARE CIVILA
Aceasta sectiune cuprinde informatii si acte necesare de STARE CIVILA. 

Cititi !!!-Masuri lucru cu publicul pentru prevenire 
Covid-19 la STARE CIVILA si S.P.C.L.E.P.
(...aici)

PROGRAM de LUCRU cu PUBLICUL
 

                                  Luni-Joi:        08:00 - 16:00
                                  Vineri:           08:00 - 13:00
                                  Sambătă:       09:00 - 14:00
           ________________________________________________
 *Decesele se declară la orice oră din timpul programului de mai sus;
 *Căsătoriile se oficiază in zilele și orele programate.
 * Informații și acte de Stare Civilă-(aici)
 ****************************
*Programarea pentru transcrierea certificatelor/ extraselor de stare civilă ale persoanelor care au redobandit cetăţenia romană şi nu au avut niciodată domiciliul in Romania, a persoanelor care au dobandit cetăţenia conform art. 10 şi act. 11 din Legea cetăţeniei nr. 21/1991 cu modificările şi completările ulterioare, şi a persoanelor care deţin documente eliberate de structura de emigrări, cu domiciliul in Mun. Botoşani se face momentan telefonic la nr. 0372.316.753 doar in ziua de LUNI, intre orele 9:00-11:00.
Atunci cand efectuati programarea va trebui sa comunicati cate certificate trebuie transcrise (Exemplu: certificat nastere si casatorie a titularului, certificate de nastere ale copiilor minori ...) pentru a sti cat timp sa alocam fiecarei persoane.

Programarile care au fost facute telefonic prin mandatar se anuleaza daca la depunere nu se prezinta titularul actului;

CERERE/DECLARATIE TIP:
 -CERERE transcriere casatorie nume propiu (aici)
 -CERERE transcriere nastere nume propriu (aici)
 -DECLARATIE transcriere certificat casatorie (aici)
 -DECLARATIE transcriere certificat nastere (aici)
 
 Documentele necesare:
1. Pentru transcriere certificate de naştere:
-         cererea tip (se primeşte la Starea Civilă a municipiului Botoşani sau de pe pagina de internet) se va depune personal de titularul certificatului care a dobandit cetăţenia romană ;
-         declaraţie pe propria răspundere a titularului de act sau a reprezentantului legal, dată in faţă ofiţerului de stare civilă, din care să rezulte că nu a mai solicitat transcrierea/inscrierea certificatului;
-         certificatul de naştere al titularului (original şi copie);
-         traducere legalizată a certificatului de naştere al titularului (dacă este cazul)  original şi copie xerox;
-         certificatul de redobandire a cetăţeniei romane al titularului (original şi două copii);
-
         act de identitate (original + traducere legalizată) şi paşaport valabil (original + copie);
2.Pentru transcriere certificate de căsătorie:
-         cererea tip (se primeşte la Starea Civilă a municipiului Botoşani sau de pe pagina de internet) se va depune personal de titularul certificatului care a dobandit cetăţenia romană ;
-
         declaraţie pe propria răspundere a titularului de act  dată in faţă ofiţerului de stare civilă, din care să rezulte că nu a mai solicitat transcrierea/inscrierea certificatului;
-         certificatul de căsătorie al titularului (original şi copie);
-
         traducere legalizată a certificatului de căsătorie al titularului (dacă este cazul) original şi copie xerox;
-
         act de identitate al soţilor ( copie + traducere legalizată, unde este cazul)
-
         paşaport valabil al soţilor ( copie + traducere legalizată, unde este cazul)
-
         certificatul de redobandire a cetăţeniei romane al titularului (original şi două copii xerox);
-
         certificatele de naştere ale soţilor (copie) + traducere legalizată, unde este cazul;
-
         declaraţie dată de către ambii soţi, in cazul căsătoriilor incheiate după data de 1.10.2011, din care să rezulte regimul matrimonial aplicabil căsătoriei;
-
         alte documente (in funcţie de situaţie: certificat de căsătorie, documente ce fac dovada schimbării de nume);

   *******************************************************
  SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL de EVIDENTA a PERSOANELOR
Aceasta sectiune cuprinde informatii si acte necesare la SPCLEP   

Programul de lucru al biroului este de la 8:30 la 16:30 iar programul cu publicul este urmatorul:      

Luni,              900-1600

Marţi,            900-1600

Miercuri,      900-1600

Joi,                 900-1600

Vineri,           900-1600

           Mentionam ca activitatea biroului se desfasoara in incinta UVERTURA MALL, Calea Nationala nr. 91 et. 3. Bonurile de ordine se elibereaza incepand cu ara 8:00, de la aparatul de bonuri aflat la parterul mall-ului, iar dupa ora 9:00, din incinta biroului;
           Mentionam ca nu se fac programari on-line!

* Informații și acte necesare-(aici)
* Documente necesare eliberare Carte de Identitate-(aici)

CONFORM O.U.G. nr. 97/2005, TERMENUL DE SOLUŢIONARE
 A ACTELOR DE IDENTITATE ESTE DE 30 DE ZILE IAR CU
ACORDUL ŞEFULUI DE SERVICIU SE POATE PRELUNGI
P
ANA LA 45 ZILE;

TERMENUL DE SOLUŢIONARE A CERERILOR, LA BIROUL
DE EVIDENŢĂ A MUN. BOTOŞANI, ESTE DE 7 ZILE
;

PENTRU SITUAŢII DEOSEBITE CE SOLICITĂ ELIBERAREA

 INTR-UN TERMEN MAI SCURT DECAT CEL STABILIT, CETĂŢEANUL VA FI INDRUMAT SĂ SE ADRESEZE ŞEFULUI DE SERVICIU (BIROUL DIN CALEA NAŢIONALĂ NR.101)

========================================

  

 

Botoşani - oraş european
--------------------------------------
--------------------------------------
--------------------------------------
--------------------------------------
Adresa: Botosani, Piata Revolutiei, nr. 1
Telefon: 0040 231 502200
Fax:        0040 231 531595
E-mail:   primaria@primariabt.ro
© Toate drepturile - Primaria Municipiului Botosani
Reproducerea neautorizata a continutului afisat pe acest site
constituie subiectul aplicarii legilor in vigoare